Pomoc techniczna
Jesteś użytkownikiem FRILO i potrzebujesz pomocy technicznej? Skontaktuj się z nami, a nasi specjaliści szybko i fachowo pomogą Ci rozwiązać każdy problem techniczny.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 08:00–16:00.
Nasi specjaliści z chęcią podzielą się wiedzą, dzięki której optymalnie wykorzystacie nasze oprogramowanie w swojej codziennej pracy.



Wymagania systemowe
Aby nasze oprogramowanie działało poprawnie, muszą być spełnione następujące wymagania systemowe:
Sprzęt komputerowy
– procesor np. Intel Core 2 lub odpowiednik
– Rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 lub wyższa
– Wolne miejsce na dysku twardym> 5 GB
System operacyjny
– System Windows 7
– Windows 8 / 8.1
– Windows 10
(Wersje 32-bitowe i 64-bitowe)
– dla MAC w połączeniu z || Parallels Desktop dla MAC (Windows dla MAC)
Uwaga: wszystkie systemy operacyjne powinny mieć zainstalowane najnowsze dodatki Service Pack.
Aktualne dodatki Service Pack są dostępne do pobrania pod adresem www.microsoft.com
Struktura
– Microsoft Windows Framework 4.6.2
Należy pamiętać, że wymagania te mogą ulec zmianie wraz z postępem technologicznym.
Brak kontynuacji
FRILO nie obsługuje już następujących systemów operacyjnych.
Bieżące wersje FRILO nie działają w tych systemach operacyjnych.
– Windows VISTA (23.06.2017, ostatnie uruchamialne wydanie: R-2017-2)
– Windows XP (13.05.2013, ostatnio uruchomiona wersja: R-2014-2A)
– Windows 2000 (30.06.2009)
– Windows 98 (30.06.2008)
– Windows 95 (30.06.2006)